Zondag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Dorothé Kasperts - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Dorothé Kasperts - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Do

Blijf op de hoogte en volg Dorothé

01 Mei 2016 | Spanje, Barcelona

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Het appartement is leuk, maar erg klein. De locatie is prima, maar wel heel gehorig hier.
Daarna even gaan ontbijten bij http://www.thepansclub.com

Daarna wat door de stad gelopen en een city Tour gedaan.

In t appartement wat gerelaxed en daarna richting strand. Hartstikke druk natuurlijk, uiteindelijk konden we er bij een terecht. Toevallig degene waar ik over gelezen had op Tripadvisor. Leuk, maar heel koud, vol in de wind.
Op de terugweg de kids een ijsje en wij nog een cappuccino. In t huisje snel iedereen in de douche en in bed!

• 01 Mei 2016 - 18:48

Rinske:

Klinkt goed veel plezier!!

• 01 Mei 2016 - 23:52

Liem:

Ziet er goed uit! In Turijn weekend stromende regen maar morgen 24 graden en strak blauw voorspeld. Ik ga morgen naar Egyptisch museum en wat shoppen. Hele mooie stad Torino, weet nu eindelijk waar de ijsjes vandaan komen